نوشته شده توسط : mostafa

تعمیر پمپ وکیوم روتاری روغنی

وکیوم پمپ روغنی ممکن است در اثر استفاده در شرایط مختلف مشکلات متفاوتی برای اینگونه پمپ ها ایجاد شود که میتوان به شکستن تیغه ، بریدن شفت، ساییدگی، خرابی بلبرینگ ، اورینگ و پکینگ ها و موارد دیگر اشاره کرد

برندهای پمپ وکیوم :

از انواع برندهای پمپ وکیوم می توان به روبسکی ایتالیا ، زیگما چک اسلواکی ، ریچله آلمان ، بیکر آلمان ، لی بلد آلمان ، ادوارد انگلیس ، واریان آلمان ، اسپارمکس تایوان ، Pomvak ، Value ، Sihi ، Hamer و ….. نام برد.

  • Edwards (formerly BOC Edwards)
  • Leybold
  • Stokes
  • Varian
  • Pfeiffer
  • Agilent
  • Adixen
  • Rietchle
  • Busch
  • Gardner Denver
  • Ilmvac
  • Kinney
  • Vacuubrand
  • KNF

تعمیر پمپ های وکیوم  تک مرحله ای و دو مرحله ای روغنی مارک های leybold, edward, busch, feiffer , varian ,alkatel ,

http://mostafa65bi.mahdiblog.com/categories-2.html تعمیر پمپ وکیوم روتاری | تعمیر بلوئر



:: برچسب‌ها: تعمیر پمپ وکیوم روتاری | تعمیر بلوئر ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

فرمول پمپ خلاء برای محاسبه سرعت پمپاژ

عناصر خلاء با همان درجه خلاء می توانند جداکننده گاز-آب را به اشتراک بگذارند. در بخش جلویی قسمت سازنده با نسبت حجم گاز و گاز بسیار کمی ، می توان از یک جداکننده گاز - آب برای عناصر خلاء بیشتر استفاده کرد. در قسمت پشت قسمت تشکیل دهنده و قسمت فشار دهنده با حجم زیاد گاز-گاز ، از جداکننده گاز - آب برای خیلی از عناصر خلاء استفاده نمی شود. فن سانتریفیوژ یا فن Roots باید در مرحله اولیه تشکیل منطقه به عنوان مولد خلاء برای اجزای خلاء با خلا کم (۵-۱۵kPa) انتخاب شود. برای سایر مؤلفه های خلاء ، پمپ خلاء Roots یا پمپ وکیوم آبی مطابق نیاز خلاء انتخاب می شوند.

تعمیر پمپ وکیوم 

تعمیر انواع پمپ وکیوم ، تعمیر پمپ خلا آبی



:: برچسب‌ها: پمپ وکیوم آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

پمپ خلاء رینگ مایع دو مرحله ای

فشار محدود پمپ  وکیوم رینگ مایع دو مرحله ای ۳۳۰۰ Pa است و دامنه فشار کار ایده آل ۲۰ Kpa-100 Kpa است. هنگامی که فشار ورودی کمتر از ۲۰ Kpa باشد ، ظرفیت پمپاژ به سرعت کاهش می یابد و راندمان پمپ خلاء حلقه ای تک مرحله ای بسیار پایین است. پمپ خلاء حلقه حلقه ای دو مرحله ای فرآیند فشرده سازی دو مرحله ای ، سرعت پمپاژ در یک خلاء بالاتر پایدار است ، یا خلاء بالاتری را در طیف گسترده ای از سرعت پمپاژ حفظ می کند. در شرایط کار با خلاء بالاتر ، در مقایسه با پمپ آب حلقه ای تک مرحله ، راندمان ۳۵ تا ۴۰ درصد افزایش می یابد و مصرف انرژی بر این اساس کاهش می یابد.

توضیحات پمپ وکیوم را نیز مطالعه کنید

اصل کار پمپ خلاء حلقه مایع دو مرحله ای

اصل کار مکش و اگزوز پمپ خلاء حلقه مایع دو مرحله ای همان پمپ خلاء حلقه مایع تک مرحله ای است. هنگامی که پروانه می چرخد ​​، یک حلقه آب غیر عادی در دیواره داخلی محفظه شکل می گیرد و بین پره ها از آب پر می شود. با چرخش پروانه ، حرکت متناوب متناوب بین پره ها ساخته می شود. حجم وسط تیغه تغییر کرده است و فرایند مکش ، فشرده سازی و اگزوز با همکاری مربوط به درگاه های مکش و اگزوز ثابت انجام می شود. مرحله دوم کاهش فشار اگزوز مرحله اول و بهبود خلاء مرحله اول است.

خصوصیات پمپ وکیوم زینگ مایع دو مرحله ای

۱٫ فشار محدود می تواند به ۲ Kpa برسد ، محدوده فشار کار ورودی ۵ Kpa-20 Kpa است.

۲٫۲۰۰-۷۵۰۰m3 / h از مشخصات مختلف برای پاسخگویی به نیازهای فرآیندهای مختلف

۳٫ انتخاب فولاد ضد زنگ ، فولاد دوبلکس ، تیتانیوم ، آلیاژ هارینگتون و سایر مواد

۴- روش های قابل اعتماد قفل شدن پروانه و جلوگیری از شل شدن

۵- مهر و موم های مکانیکی در هر دو انتها و انتخاب طرح های مختلف شستشو

۶٫ دستگاه ضد حفره استاندارد

۷٫ عملکرد قابل اعتماد ، راندمان بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی

۸٫ ریخته گری دقیق ، یاطاقان وارداتی ، لوازم جانبی استاندارد

برنامه معمولی پمپ خلاء حلقه مایع دو مرحله ای

۱٫ فرایند تبخیر / تقطیر خلاء با اواپراتور

سیستم خلاء اواپراتور به طور کلی نیاز دارد که خلاء ورودی بین ۶ تا ۱۰ Kpa با ظرفیت پمپاژ بیشتر باشد. پمپ خلاء حلقه ای یک مرحله ای از ظرفیت پمپاژ نسبتاً ضعیف در این بخش برخوردار است ، در حالی که پمپ خلاء حلقه آب دو مرحله ای انتخاب شده است تا بازی کامل را به حداکثر ظرفیت پمپاژ در این زمان ارائه دهد. با همان مصرف انرژی ، راندمان بیش از ۳۰٪ افزایش می یابد.

۲٫ تجهیزات جوی و خلاء در بالای برج شیمیایی زیبا

دستگاه های خلاء تقطیر جوی و خلاء نیز به خلاء کمتری نیاز به ظرفیت پمپاژ بیشتری دارند. حتی اگر یک پمپ خلاء حلقه ای یک حلقه ای با مرحله اول با بیرون ریز جوی انتخاب شود ، میزان پمپاژ در فشار مکش ۵ kPa-6 Kpa فقط ۶۵-۷۰٪ از حداکثر پمپ است. بنابراین ، پمپ خلاء حلقه دو قطبی آب گزینه ای ایده آل برای دستگاه خلاء تقطیر جوی و جاروبرقی است.

۳٫ دستگاه استخراج خلاء کندانسور توربین بخار نیروگاه

در حال حاضر ، پمپ های خلاء حلقه آب سری ۲BE1 ، عمدتاً در خازن های خلاء در نیروگاه ها استفاده می شوند. خلاء بیرونگیر هوا افزایش یافته است ، اما بازده استخراج هوا کاهش می یابد و مصرف انرژی زیاد است. حداکثر حجم هوا از پمپ های حلقه دو مرحله ای سری ۲BE1S می تواند به ۷۵۰۰ متر مکعب در ساعت برسد. مبدل های حرارتی با کیفیت بالا و شیرهای ابزار برای برآورده کردن الزامات قابلیت اطمینان بالا انتخاب شده اند.

۳٫ واحد ریشه با پمپ خلاء Roots

نکته اصلی اطمینان از عملکرد پایدار بلند مدت واحد خلاء Roots ، انتخاب پمپ حلقه دو مرحله ای آب با سیستم کنترل کیفیت بالا است. در حال حاضر ، پمپ های خلاء حلقه ای سری ۲BE1 و ۲BV معمولاً به عنوان پمپ های مرحله جلو در واحد ریشه های آب استفاده می شوند. پمپ های Roots در صورت بارگیری بیش از حد و گرم می شوند و عمر آنها کوتاه است. با پمپ های حلقه آب دو مرحله ای سری ۲BE1S ، ظرفیت پمپاژ تحت فشار ورودی پایین تر است ، یعنی برای کاهش فشار اگزوز پمپ Roots ، به گونه ای که پمپ Roots همیشه در محدوده مجاز اختلاف فشار عمل می کند ، هیچ گرمایش اضافه ای ندارد. برای اطمینان از عملکرد ایمن و مطمئن واحد.

پمپ وکیوم آبی دو مرحله ای و مقایسه و انتخاب پمپ حلقه مایع تک مرحله ای 

پمپ خلاء حلقه حلقوی دو مرحله ایو پمپ خلاء حلقوی مایع تک مرحله ای برای شرایط مختلف کار طراحی و ساخته شده اند. از منحنی های فوق می توان دریافت که سرعت پمپاژ پمپ خلاء حلقه مایع تک مرحله ای ، در محدوده خلاء بالا (کمتر از ۲۰۰۰ Pa) به طور جدی کاهش می یابد ، حتی کمتر از ۳۰٪ حداکثر سرعت پمپاژ در ۵۰۰۰-۱۰۰۰Pa . در این شرایط ، راندمان بسیار پایین است و مصرف برق نیز زیاد است. با این حال ، در شرایط خلاء خشن ، مزیت ظرفیت پمپاژ بزرگ را نشان می دهد. پمپ خلاء حلقه مایع دو مرحله ای می تواند به سرعت پمپاژ بالاتر در یک خلاء بالاتر برسد ، یا خلاء بالاتری را در بازه پمپاژ بیشتر داشته باشد. در شرایط کار با خلاء بالاتر ، راندمان ۳۵٪ تا ۴۰٪ در مقایسه با پمپ حلقه مایع تک مرحله افزایش می یابد و مصرف انرژی بر این اساس کاهش می یابد.



:: برچسب‌ها: پمپ خلاء رینگ مایع دو مرحله ای ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

پمپ وکیوم در فرآیند تقطیر خلاء

راه حل هایی برای بسته بندی مواد غذایی خانگی ، نساجی ، پلاستیک سازی و صنایع شیمیایی ارائه دهید. در سال های اخیر ، فناوری خلاء به طور گسترده ای در فرآیندهای مربوطه در صنایع سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین تجهیزات اصلی فرآیندهای پیشرفته مدرن است. پمپ خلاء پیچ همچنین پمپ خلاء گران قیمت جدید برای فرآیند تقطیر خلاء است.

پمپ خلاء تقطیر خلاء

معمولاً برای جدا کردن موادی که در هنگام گرم شدن تا نقطه جوش تحت فشار اتمسفر ، آسان تجزیه می شوند یا با دیگر روشهای تقطیر (مانند تقطیر بخار) برای کاهش درجه حرارت تقطیر و بهبود کارایی جداسازی استفاده می شود. جداسازی و تصفیه آلکوکسیدهای فلزی. از تقطیر خلاء نیز برای تصفیه عمیق برخی از گازهای خاص استفاده می شود.

بعضی از ترکیبات دارای نقاط جوش زیاد هستند. به منظور جوشاندن این نوع ترکیبات ، بهتر است به جای افزایش دما ، فشار جوش کاهش یابد. پس از کاهش فشار به فشار بخار ترکیب (در دمای معینی) ، ترکیب شروع به جوشیدن می کند و تقطیر را می توان انجام داد. به این فناوری تقطیر خلاء گفته می شود و معمولاً در آزمایشگاه به صورت بخار خلاء مورد استفاده قرار می گیرد. این روش برای ترکیباتی که نقطه جوش آنها از دمای تجزیه آنها در فشار اتمسفر بیشتر است ، بسیار مفید است. هرگونه تلاش برای جوشاندن این ترکیبات در فشار اتمسفر باعث تجزیه آنها می شود.

تقطیر خلاء فن آوری است که برای جداسازی نفت خام با نقطه جوش بالاتر به کار می رود. نظریه و روش اصلی شبیه به مواردی است که برای جداسازی کسری های سبک تر در تقطیر جوی استفاده می شود. تفاوت بین دو روش جداسازی بدنی در این است که تقطیر جوی تحت فشار اتمسفر انجام می شود ، در حالی که تقطیر خلاء تحت فشار قابل توجهی کاهش می یابد ، بنابراین نقطه جوش ماده کاهش می یابد. در نتیجه اجزای زیاد جوش را می توان در دماهای پایین تر جوشانده بدون خطر ترک خوردن. برج خلاء بسیار کوتاهتر از برج جوی است تا اختلاف فشار از بالا به پایین به حداقل برسد. به طور کلی ، فشار مورد استفاده در تقطیر خلاء در محدوده ۵۰ تا ۱۰۰ میلی متر جیوه است ، اگرچه برخی از منابع اولیه روغن کاری ممکن است به شرایط کار با فشار کمتری نیاز داشته باشند. کسری که از تقطیر خلاء به دست می آید ، معمولاً به روغن گاز ، روغن کاری و آسفالت تقسیم می شود. ترکیب تقطیر جوی و تقطیر خلاء اولین قدم برای تبدیل نفت خام به محصولات مفید و اقتصادی است.

 

از نظر فرآیند تقطیر ، جنبه های کاربرد فناوری خلاء چیست؟

تقطیر خلاء یک فرایند مهم در صنایع داروسازی و شیمیایی است و همچنین در صنایع دیگر از جمله نوشیدنی و تولید مواد غذایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ، از آن برای تصفیه روغن خام نیز استفاده می شود: نفت خام حاوی هیدروکربن سنگین و هیدروکربن سبک با نقاط جوش مختلف است ، بنابراین به دو فرآیند تقطیر نیاز است. ابتدا تقطیر اتمسفری اتخاذ می شود ، سپس تقطیر ثانویه از طریق خلاء انجام می شود و هیدروکربن سنگین در دمای پایین از هم جدا می شود ، به طوری که ترک خوردگی حرارتی و تولید محصول جانبی غیر ضروری را به حداقل می رساند.

پمپ وکیوم آبی 300 متر مکغب

کدام خط تولید پمپ خلاء مخصوصاً برای فرآیند تقطیر خلاء مناسب است؟

خلاء بالا توسط پمپ خلاء پیچ تولید می شود ، که یک انتخاب ایده آل برای فرآیند تقطیر است. این نوع پمپ خلاء در حین کار مایعات کار ندارد ، می تواند بدون ایجاد آلودگی ، محیط را درون بخار پمپ کند. بنابراین می توان بعد از چگالشی مجدداً از محیط استفاده کرد. ما مشخصات و مدلهای متنوعی از محصولات ، از جمله محصولات ضد انفجار (ATEX) را ارائه می دهیم.

ما طیف گسترده ای از تجهیزات خلاء سازگار با بخار و غیر خورنده را ارائه می دهیم که یک انتخاب ایده آل برای فرآیند تقطیر است. برای مقابله با بخار قابل اشتعال ، گاز و مایع ، ما همچنین محصولات پمپ خلاء ATEX (ضد انفجار) را ارائه می دهیم.



:: برچسب‌ها: پمپ وکیوم در فرآیند تقطیر خلاء ,
:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

راهنمای کاربر در مورد پمپ های خلاء

این که آیا در یخچال ، ماشین یا آزمایشگاه کار می کنید ، استفاده از پمپ خلاء برای از بین بردن هوا و مایع غیرضروری از دستگاه می تواند برای تجارت شما مفید باشد.
اما پمپ خلاء چیست؟ چطورکار می کنند؟ من فکر می کنم داشتن پمپ خلاء در دراز مدت به شما سود خواهد رساند ، به خصوص اگر شما از روشی برای جذب فشار فقط توسط یک قوطی و لوله استفاده کرده اید.
اگرچه این روش به این صورت است که ساکنان با دانش مبتدی از مکانیک خودرو بطور کلی کار می کنند ، پمپ های خلاء به سرعت بخشیدن به ترمز اگزوز و ترمیم فرایند سیستم تهویه هوا کمک می کنند.

از آنجا که مجبورم زمان زیادی را با این پمپ های خلاء سپری کنم ، می توانم بهترین اطلاعات را در مورد بهترین پمپ های خلاء موجود در بازار امروز به شما بدهم.

 

قوانین عملیاتی ایمنی برای راهنمای کاربر پمپ خلاء

گاز یا بخار قابل اشتعال یا مواد منفجره را پمپ نکنید و یا پمپ را در محلی که حاوی گاز یا بخار قابل اشتعال یا مواد منفجره است ، قرار ندهید.
در منطقه ای که محصول اسپری مورد استفاده قرار می گیرد کار نکنید.
این محصول را در نزدیکی منبع آتش کار نکنید.
فقط در داخل خانه قابل استفاده است.
در مناطقی که ممکن است پمپ بیفتد یا در آب یا مایعی دیگر غرق شود کار نکنید. اگر این محصول درون مایع قرار گرفت ، آن را لمس نکنید. فوراً برق را جدا کنید

پمپ وکیوم آب در گردش

هشدار راهنمای کاربر پمپ خلاء

قبل از استفاده شلنگ ها ، شاخه ها و سیم ها را برای علائم آسیب بررسی کنید. در صورت عدم کفایت ، لطفاً از آن استفاده نکنید. وسایلی را که ریزش ، آسیب دیده و یا در آب افتاده باشد کار نکنید. برای اطلاعات با ما تماس بگیرید؛ برای اطلاعات بیشتر به بخش پشتیبانی فنی مراجعه کنید.
لطفاً سیم را از سطح گرم نگه دارید.
دریچه های مسکن را مسدود نکنید و آنها را از گرد و غبار و مواد خارجی دور نگه دارید.
پمپ دارای یک محافظ اضافه بار یکبار مصرف (فیوز) است. اگر موتور بیش از حد گرم شود ، محافظ دستگاه را خاموش می کند. در صورت بروز چنین اتفاقی ، پمپ را جدا کرده و با خدمات فنی تماس بگیرید.
فقط برای پمپاژ هوا یا گازها ، نه مایعات یا ذرات. اگر مقادیر زیادی مایع یا ذرات وارد سیستم شوند ، ممکن است باعث آسیب رساندن به پمپ یا کاهش عملکرد شوند. در صورت جلوگیری از ایجاد آب چگالش در پمپ ، می توانید عمر پمپ را افزایش دهید. چاه خلاء بعد از هر بار استفاده باید تخلیه شود.

تعمیر پمپ وکیوم

راهنمای نصب و استفاده از پمپ خلاء

پمپ خلاء باید در محلی تمیز و خشک و با تهویه مناسب با دمای ۵-۴۰ درجه سانتیگراد (۴۱-۱۰۴ درجه فارنهایت) کار کند. این امر به ویژه در هنگام نصب تجهیزات در یک فضای باریک مهم است. قطعات خارجی را از تماس مستقیم یا غیر مستقیم رطوبت محافظت کنید. از کارکرد پمپ در شرایط غبار آلود خودداری کنید.
برای جلوگیری از ورود مایع یا بخار در هنگام استفاده از پمپ ، فلاسک فیلتر خط Millex ® -FG 50 را نصب کرده و بین پمپ ها را فیلتر کنید. از طرف دیگر ، پمپ را می توان با خلاء فلاسک متشکل از یک فلاسک فیلتر ۱ لیتری ، خیر ، محافظت کرد. ۸ پلاگین ، و یک لوله سیلیکونی. هنگام استفاده از تله های فلاسک ، استفاده از فیلتر Millex necessary ضروری نیست. برای بهترین نتیجه ، خط بین پمپ و تجهیزات را در کوتاه ترین زمان ممکن نگه دارید. از لوله های اضافی می توان به عنوان گربه استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: راهنمای کاربر در مورد پمپ های خلاء ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mostafa

پمپ  وکیوم رینگ آبی محصولی کارآمد و صرفه جویی در مصرف انرژی است که توسط شرکت ما در ترکیب با فناوری پیشرفته وارداتی تولید شده است.

پمپ  وکیوم رینگ آبی

وکیوم آبی 40 متر مکعب

پمپ وکیوم رینگ آبی 100 متر مکعب بر ساعت

پمپ وکیوم رینگ آبی 100 متر مکعب بر ساعت

ویژگی های اصلی پمپ  وکیوم رینگ آبی:

۱٫ کلیه یاتاقان ها برای اطمینان از موقعیت دقیق و پایداری بالای پمپ در حین کار ، محصولات وارداتی هستند.

۲- پروانه از آهن انعطاف پذیر qt400 یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است تا از پایداری پمپ در شرایط شدید اطمینان حاصل شود و طول عمر پمپ را افزایش می دهد.

۳٫ این پوسته از ورق استیل یا استیل ساخته شده است تا طول عمر پمپ های سری ۲BE1 را افزایش دهد.

۴- آستین شافت از استیل ضدزنگ ساخته شده است. در مقایسه با مواد معمولی ، عمر سرویس پمپ ۵ برابر افزایش می یابد.

۵- قرقره کمربند V (هنگامی که کمربند پمپ را هدایت می کند) برای حفظ قابلیت اطمینان پمپ و افزایش طول عمر آن ، قرقره ای با دقت بالا را با بوش مخروط پذیر استفاده می کند. و بارگیری و تخلیه آن بسیار آسان است.

۶٫ از جفت برای هدایت مستقیم پمپ استفاده می شود. قطعات انعطاف پذیر اتصال دو نیم اتصال از جنس پلی اورتان است که باعث می شود پمپ قابل اطمینان تر باشد.

۷٫ طراحی منحصر به فرد تنظیم جداکننده در بالای پمپ موجب صرفه جویی در فضا و کاهش صدا به طور موثر می شود.

۸٫ تمام قطعات توسط ماسه رزین ریخته می شوند و سطح پمپ را بسیار صاف می کنند. لازم نیست سطح پمپ را با بتونه بپوشانید و گرما را به طور مؤثر از بین برد.

۹- از مهرهای مخصوص (قطعات اختیاری) برای ورودی طولانی در پمپ برای جلوگیری از نشت استفاده می شود.

پمپ وکیوم رینگ مایع ساختار تک مرحله و تک کاره ، که از نظر ساختار ساده ، در نگهداری مناسب ، قابل اعتماد در کار ، راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی است. این می تواند در شرایط شدید جریان زیاد و جریان زیاد اعمال شود. نوسانات بار شوک و غیره

این پمپ ها معمولاً برای پمپ بنزین بدون ذرات جامد به منظور بدست آوردن گاز نامحلول و غیر خورنده در خلا در ظرف بسته شده استفاده می شوند.

با تغییر مواد ساختاری می توان از آنها برای پمپ بنزین های خورنده یا مایعات خورنده به عنوان مایعات کار استفاده کرد. و همچنین می توانند از طریق موتورهای ضد انفجار گازهای قابل اشتعال و قابل احتراق را استنشاق کنند.

پمپ و کمپرسور خلاء حلقه آب یکی از تجهیزات اصلی مورد استفاده برای مکش و فشرده سازی گاز است. در مقایسه با سایر تجهیزات خلاء کم ، پمپ خلاء حلقه آب و کمپرسور مزایای زیر را دارند:

ویژگی های اصلی پمپ خلاء رینگ مایع و ساختار کمپرسور:

۱٫ کلیه یاتاقان ها با یاتاقان های اصلی وارد می شوند تا از قرار گیری دقیق پروانه پمپ خلاء ۲BE1 و پایداری بالایی در کار استفاده کنند.

۲- مواد پروانه همه از ورق چدن یا استیل گره ای با جوش ساخته شده اند که به طور کامل پایداری پروانه پمپ خلاء ۲BE1 را در شرایط نامساعد مختلف تضمین می کند و باعث افزایش عمر سرویس پمپ خلاء ۲BE1 می شود.

۳٫ بدنه پمپ از صفحه فولادی ساخته شده است که می تواند طول عمر پمپ خلاء ۲BE1 را افزایش دهد.

آستین شفت پمپ خلاء ۴٫۲be1 قسمت آسانی آسیب دیده است. این ماده از فولاد ضد زنگ کروم بالا در فرآیند توسعه ساخته شده است که پنج برابر عمر مواد معمولی است.

۵- قرقره کمربند (درایو کمربند) استاندارد قرقره مخروطی با دقت بالا را تصویب می کند که قابل اعتماد ، بادوام و آسان برای برچیدن تخلیه است.

۶٫ اتصال (درایو مستقیم) اتصال جفت الاستیک استاندارد با قدرت بالا را تصویب می کند و عنصر الاستیک از پلی اورتان ساخته شده است ، با عملکرد پایدار و قابل اعتماد و ماندگاری طولانی.

۷٫ جداکننده منحصر به فرد آب هوای بالایی موجب صرفه جویی در فضا و کاهش صدا به طور موثر می شود.

۸- کلیه ریخته گری ها از ماسه رزین با کیفیت خوب سطح ساخته شده است. نیازی به سوراخ سوراخ روی سطح ریخته گری نیست ، بنابراین پمپ خلاء ۲BE1 دارای بهترین اثر دفع گرما است.

۹- کلیه مهر و موم های مکانیکی (لوازم جانبی اختیاری) قطعات وارداتی هستند که به طور کامل تضمین می کند که پمپ های خلاء سری ۲BE1 در عملکرد طولانی مدت نشت نخواهند داشت.

۱۰- دیوار داخلی پمپ تقریباً بیضوی است تا از بهترین اثر پمپاژ اطمینان حاصل شود.



:: برچسب‌ها: پمپ وکیوم رینگ آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 فروردين 1399 | نظرات ()